Ledig måndag

Skönt med lediga måndagar. Då hinner jag fixa allt inför resten av veckan. Jag och Jolinsan åkte in till stan och gjorde ärenden. En påse byxor blev det till henne också, fast jag inte har råd. Sen hem och vänta på William och så klart ramlar det in kompisar till honom, men de får gå hem när vi ska åka på badhuset, där J har sin första simlektion. Det är bara hon och en tjej till, men det tycker jag är bra. Då får de all uppmärksamhet och får lära sig mer, istället för att mest stå vid kanten och vänta på sin tur och de andra. Den andra tjejens pappa hade nog velat ha en större grupp, men jag lyckades få honom att tycka som jag.

Jag hoppas jag blir frisk från förkylningen snart, så jag kan träna vidare. Det blev iallafall lite övningar på golvet ikväll. Kände att det onda i ryggen var på väg tillbaka och jag måste hålla ihop de här dagarna jag ska jobba nu.

Hittat en intressant blogg som jag håller på att läsa nu, jag bara måste läsa allt från början...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0