Shopping

Handlade en hel del när vi var i Skåne, så nu väntar jag på lite annat väder =)

   

   

 
Röda skor och träningskläder var mitt mål att hitta när jag åkte ner och det lyckades jag med. Väskan är jag så nöjd med kostade bara 150sek i Danmark. Har alltid haft svårt att hitta fina långklänningar, men nu börjar det ta sig. Måste ha såna till sommaren eftersom jag inte får sola benen ett dugg p g a laserbehandlingen och de här klänningarna nedan hittade jag på La Redoute... men favoriten är nog leopardklänningen, så otroligt skön.
 La Redoute.

Kommentarer
Postat av: Glitterskatan

Snygga kläder :) Gillade speciellt leopardklänningen och skinnjackan. VERY NICE!!

2009-03-30 @ 21:25:39
URL: http:// glitterskatan.blogg.se/
Postat av: saris leopardis

nice nice nice! du har hittat en hel del läckra grejjor där! :)

2009-04-02 @ 14:55:27
Postat av: saris leopardis

vadå för laserbehandling förresten? hm

2009-04-18 @ 22:50:56
Postat av: Leopardhonan

NÄÄÄ nu e jag LESS, nu får du fanimig uppdatera den här bloggen eller lägga ner! :( :( :( pöss

2009-04-29 @ 13:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0