Träna, träna, träna....

I torsdags drog jag igång med träningen. Gick igenom ett träningspass med PT. Söndag blev det bodybalance, igår bål och idag bodypump. Oj oj oj, jag känner mig nyknullad i hela kroppen...

Imorgon ska jag klippa mig. Har inte gjort nåt åt håret sen i maj. Förutom klippt luggen själv några gånger. Håret börjar bli ganska långt nu och jag måste börja ta hand om det. Jag har tunnt och mesigt hår. Har börjat använda dyrare schampoo och balsam. Tigi Dumb blonde. Funkar bra. Nån annan som har bra tips? Inpackning har jag köpt på The Body Shop. Favvo stället!

Vi håller på att tapetsera hallen också. H Å L L E R   P Å! Jag vill alltid att allt ska bli klart på en gång, men jag får ta det lugnare med sånt nu. Dygnet har bara 24 timmar =(

Men fint kommer det bli...  ...när det är klart!

Kommentarer
Postat av: Cindy

Skön känsla det.. Alltså träna ;)

2009-02-13 @ 23:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0