Tönt

Jag lovade mig själv att inte köpa några fler böcker från Bertmarks, svindyra, men så kommer dom med läkar/medicin böcker. Vem kan säga nej till det??? Skulle lätt kunna läsa till läkare, men jag tycker inte om att ta i folk och då kan det ju bli problem. Jag får ha det som hobby helt enkelt. Så nu läser jag om actinomyces, aids, bråck, MG, embolektomi och oändligt mycket mera på kvällarna. Det första jag läste var en hel radda med prefix och suffix, sen var jag fast. Sa jag att man fick FASS på köpet också. Hallelulja! Nu slipper jag leta på nätet, för en hel del saker vet man ju inte om att de finns ens. Ja jag är en tönt och jag trivs...

Kommentarer
Postat av: home loan with bad credit

see here for the top home loan for bad credit available

2015-05-20 @ 06:21:10
URL: http://bestmortgageloansoffer.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0