Make-up

I torsdags var jag på make-uprådgivning på The Body Shop. Jag har aldrig blivit sminkad förut, eh jo ett par gånger kanske av några som inte är så duktiga på att sminka, om jag ska uttrycka mig snällt. Har mest bara blivit nåt kladd... Iallafall så var det väldigt kul och hon som sminkade mig var mycket trevlig. Jag valde en kvällsmake-up och jag lärde mig inte så mycket som jag inte redan vet, men nåt tips här och där snappade jag upp. Provade på att ha grönt på ögonen. Tycker det är en svår färg och jag är inte riktigt övertygad än att jag passar i det. Annars blev det bra, men jag tycker nog att jag sminkar bättre. Blev lite väl mörk runt ögonen.. Så fort jag får lön ska jag dit och köpa lite nytt fräscht smink. Fick prova ett rouche som var fint och läppglans som var lite aprikos. Annars håller jag mig till lila/rosa och brunt på ögonen. Det blir bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0