Sonen igen...

Jag står i köket och lagar mat vid spisen och W klappar mig lite på rumpan.

W: Varför har du så stor rumpa? Fortfarande?

Ja, vad säger man? Är det nåt som ligger i generna hos killar, att uttrycka sig klumpigt menar jag;)
Ha ha, nä då. Det enda jag kan tänka mig att han menar, är att jag sagt att hela kroppen blir stor när man väntar barn och nu har jag ju faktiskt inget barn i magen så då borde ju inte rumpan vara stor heller. Han är smart och det är nog mycket som cirkulerar i det huvudet.

Nu ska jag ta mitt stora arsel och sätta mig och kolla på TV..

Kommentarer
Postat av: Glitterskatan

Hmmm... ja det är ju sånt man blir glad av att höra hi hi.. =)kram

2008-10-15 @ 12:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0