Avundsjuka

Förstår mig inte på avundsjuka. Speciellt inte sånna som går omkring och tror att andra är avundsjuka på just dom. Jo dom finns, pinsamt nog. Jag skulle aldrig kunna vara avundsjuk på familj och vänner t ex. Varför? Jo jag unnar dom det bästa och är glad för deras skull. Visst, jag skulle vilja ha hus och en bra utbildning etc, men det är ju något jag måste jobba på själv. Istället för att vara avundsjuk kan man ju faktiskt se vad man har själv och se att det finns massor att vara nöjd med, utan för att för den delens skull gå omkring och tro att "det måste andra vara avundsjuka på minsann"

Avundsjuka beror nog mycket på hur man mår och nivån på självkänslan.

Kommentarer
Postat av: Leopardhonan

Håkken ere som e avunsjuk då? tukkeranne tull! uppdatering tack.....!!! pöss pöss å julknullröffs

2008-12-03 @ 17:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0