Smulan rotar vidare

Studieåret 93/94 ja... Här kommer några små anteckningar jag gjorde.

* Träffade U och F på bussen hem till H.
* Inflyttningsfest hos A (vad hände inatt ha ha)
* Vi hade volleyboll på gympan (fniss) fick blåmärken
* Sov i en trappuppgång
* försov mig
* Fest på Folkan
* Jag får inte försova mig mer
* E, C och jag åkte till Skalet. kom inte in på dansen, men sen smet vi in gratis när vakterna inte såg
* Det blir inget av Stockholmsresan
* Kurt Cobain sköt sig själv i sitt hem
* JODPSBT
* VKÄV?N?H?DV
* GMLNM
Det sista handlade om kärlek, men jag har ingen aning om vad förkortningarna betyder.

Jag hade ett favoritcitat ur en låttext:

"You can trust me
I´m no criminal...
But I´d kill my mother
To be with you"
FNM

Ja, det vart ju folk av mig ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0