Nytt golv

Blir det på onsdag. Äntligen! Vi har röjt här hemma och målat väggarna i förrådet. Cremefärgat. Livet är härligt, men jag sitter här och är nog så fan irriterad

Tack för att du lägger dig intill mig
Tack för att du respekterar mitt lilla problem
Tack för att du lyssnar
Tack för att du delar lika på ansvaret av barnen
Tack för att du uppskattar mig
Tack för att du är jävligt turbo och slutför
Tack för att du låter mig slappna av
Tack för att du vet när ironi inte går hem

Nu ska jag lägga mig och försöka tänka possitivt, för det här går ju fan inte...

Kommentarer
Postat av: Cindy

Hmmmm....bara hör av dig om du känner dig nere, finns här vännen... puss o kram. Miss you

2008-05-05 @ 13:50:43
Postat av: Leopardis

hm J som strular? :( trist att höra! håller med ovanstående talare. finns om du vill!kram

2008-05-05 @ 23:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0