L

L är en gammal kompis. Mycket speciell. Så här kan hon låta. Citat: "Jag ska ta självmord på mig själv"
Så skrev hon mycket när hon var hemma hos mig. Jag sparade det så klart.

* Ingen får ta mig ifrån B kom ihåg det annars jävlar får du med mig att göra
* Hej H, Förlåt, Jag menade det inte. Jag vågar inte titta på dig.
Jag vill inte se din sårade blick. Vi låg och hånglade förra lördan. Jag och B och du.
* R.
Jag vill ha en snygg kille som R. Han ska ha mörkt brunt hår en och 87 meter. Han ska ha körkort. Han får i tjejer nästan varje timme. Han ska vara mellan 20 och 25 år. Han ska kunna köra skoter och inte ta sig i röven varje minut. Han är gris-smal. och inte ta sig i pillen som hans brorsa gör
*B.
Min kille ska ha mörkbrunt hår. körkort. Han fiser jämt. Han ska vara brun 1,80 lång. Han ska vara mellan 20 och 25 år. Han är oren ibland.
*B har en flickvän. Jävla hora. Jävla penis. Ottos osthyvel

Allt påhittat så klart. Shit vad mycket kul vi hade

Kommentarer
Postat av: Cindy

Ha ha hon var väldigt egen men rolig.... Undrar hur det är med henne nu???

2008-05-18 @ 14:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0