Golvet klart

Nu är mattan lagd. Skulle ha samma matta i hallen och köket, men så blev det inte. Det blev överhuvudtaget inte som jag tänkt mig. Hm, som vanligt då. Ville ha en vit matta med "kakel" mönster, men vita mattor fanns inte eftersom de blir så fula snabbt + att skräp syns. Men jag är mycket nöjd iallafall, även om jag blev tveksam ett tag. Det är typiskt mig att vilja ha ljust och enkelt och så kommer jag hem med än det ena efter det andra som är rosa, lila, grönt, blommigt, rutigt och mönstrat... Ja men jag gillar ju det också och helt sterilt vill jag inte ha det. Måste finnas nåt uppiggande nånstans. Nu är det grejer överallt och listerna ska målas och sättas fast, hallen ska fixas och förådet också. Ska ta lite kort på golvet imorgon. Visa lite under tiden bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0