Fredagkväll

Helt plötsigt blev jag ensam hemma på kvällen. J tog med T och W till stugan och lilla J åkte till Grytan. Jag skulle ut och äta med jobbarkompisar och fira I som blivit pensionär. Skönt att få göra sig iordning själv och sen tog jag bilen till K. Först var vi på Plaza på after work, halva priset i baren. Sen gick vi på Asia Wok och träffade resten. Mycket trevligt och I är så gullig. Hennes tal var så fint. När vi ätit klart gick de flesta hem till S och vi satt där och surrade och sjöng. Kl 1 åkte jag och K hem till henne och sov. Eller nja sov? En mer lyhörd lägenhet får man leta efter. Det gick folk i trappan hela natten. Men, men vi skulle ju bara upp och jobba kl 6...
/ Heidi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0