Spaghettiringar

Men var fan har mina spaghettiringar tagit vägen. Kom på att jag inte sett dom på nån affär på länge. Det var det enda jag åt när jag var liten och då låg dom i plåtburk. Sen blev det glasburk, men det är inte samma sak och nu är dom borta eller? C:s lillasyster kommer ihåg att jag alltid åt dom. Jämt! Jag åt dom kalla (direkt ur plåtburken så klart) eller varma och ibland med köttbullar till. Sakna!
Och så gillade jag farmors uppstekta vetemjölsgröt. Sen gillade jag inte så mycket mer. Ja, jag var rätt skum som liten, på många sätt, hm. Jag kan inte komma ihåg att jag åt så ofta tillsammans med resten av familjen, jag åt mest på mitt rum.
Appropå liten, är det normalt att i 12 årsåldern vilja bli karatelärare, obducent eller häxa? Ha ha, Skum, ja något!
Det fanns inte i min värld att gilla pizza och bli hästskötare precis. Mina kompisar gillade New Kids On The Block och jag gillade hårdrock. Äh, jag var nog rätt cool ändå....

Kommentarer
Postat av: Cindy

Vad jag vet finns spagetti ringar fortfarande att köpa, men det är över ett år sen jag gjorde det sååå det kan ju försvunnit.Ska kolla här på affären.Jo du var cool, var så häftigt o komma till dig o kolla Mtv och spela nitendo.....

2008-03-14 @ 10:39:51
Postat av: Leopardhonan

spaghettiringar.. har för mig att jag sett sånt på Lidl eller Ö&B.. kolla där ;-) kram!

2008-03-14 @ 14:41:27
Postat av: Tant

*ASG* Skrev igår ett inlägg om vad jag ville blil då jag var stor, ville blandannat bli obducen, var nog runt 11 då

2008-03-16 @ 12:53:20
URL: http://www.fantasimamman.blogg.se
Postat av: Snexig

Haha.. sökte på spaghettiringar och hittade din blogg :-) Vi har en burk ner i köket som inköptes på ICA MAXI i Skövde ;-) ler

2008-11-01 @ 16:01:59
URL: http://snexig.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0