Nygifta

Det var ett riktigt fint bröllop igår. Det innehöll allt. S var en vacker klassisk brud och J var stilig som få. Färgerna var rött och rosa. Mest åt det rosa hållet. Kyrkan var nästan fullsatt och det kom nån tår här och där. Fin solosång och S:s barndomskompis spelade klarinett.
Smyckena som bruden bar var så dyra, så de fick låsas in när festen skulle börja.
Festen började med välkomstdrink och tilltugg. Trevligt mingel. Sedan satte vi oss till bords. Förrätt, varmrätt och efterrätt blev det så klart. Det tog ett antal timmar eftersom det skulle in lite tal och telegram här och där + sång. Sen flyttades alla bord och dansen satte igång. Under hela tiden sprang det omkring tre fotografer som mest liknade paparazzis...
Här är inbjudan, info för kyrkan och info/sånghäfte för festen.



På inbjudan står det: Nu gifter jag mig med min bästa vän. Den jag skrattar med, drömmer om, älskar..
Hur fint är inte det?

Och nu ska de leva lyckliga i alla sina dagar. Jag tror definitivt att de kommer göra det. De passar så bra ihop...

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Har du haft en bra dag? :)

2008-03-23 @ 22:54:03
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: Smulan

Jodå, ska inte klaga...

2008-03-23 @ 22:56:50
URL: http://smulanspassioner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0