Mohlinshuset

Ja då har det hänt igen. Det går åt många pojkar i Hede. Först berättade C att det hänt nåt och idag kom mamma hem från Hede och berättade mer. Jag växte upp med mamma i ett av Mohlinshusen och jag kommer fortfarande ihåg när det stog en släpvagn med Arves möbler på baksidan. Sen var det en till i andra trappuppgången har jag för mig och nu i onsdags i källaren. Tänker på familjen som redan förlorat en dotter för flera år sedan och nu det här. Tänker också på T, som försökte för ett tag sedan, men som tur var misslyckades. Idag läste jag LT:s lillasysters blogg och hon tycker det är jobbigt med alla spekulationer och frågor. Spekulationer ja, det lär nog hittas på mycket nu i Hede. Jag vet iallafall inget och jag kände honom inte. (Vågar jag skriva att jag känner hans mormor? Hm jodå.)

R.I.P. LT.

Kommentarer
Postat av: Smulan

Nä, en gammal klasskompis. Fråga C, hon vet nog mer.

2008-03-20 @ 00:18:46
URL: http://smulanspassioner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0