Marknad

Idag åkte jag in på marknaden med W och J. Det går ju inte att missa kolorna som säljs. W följde duktigt med hela tiden, men på slutet blev han lite less, för han fick inte allt godis han ville ha. Vi stannade till i Badhusparken en stund också. Det var riktigt fint väder. Kul när det händer nåt i den här sketna stan.

Gillar att kolla på Vh1, mycket bra musik på den kanalen. Ikväll var det rock och då drog vi på extra och jag, W och lillan sjöng och diggade. Det låter så kul när W försöker sjunga med, men han gör det och jag uppmuntrar honom.

image94

Här har han lagt sig ner och lyssnar på Alice In Chains. Går jag iväg en sväng ropar han hela tiden " Det är hårdrock, mamma!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0