Kalaset igår

Hade kalas igår för W, men han fyller inte förrän imorgon. Han förstog inte riktigt att det var han som skulle ha kalas, han trodde vi skulle till hans kusin. Kl 12 började det droppa in lite kompisar. Allt som allt blev dom sju stycken och det räckte gott och väl. Han fick jättebra presenter: Bilar, lego, dvdfilm, pengar och överdragsbyxor. Jag tog hand om fikat och J fick vara lekledare. Den bästa i hela världen tror jag... Barnen fick skjuta prick på ballonger med slangbella och J och T fixade fiskedamm. W var mycket nöjd med dagen..
På kvällen kollade vi Melodifestivalen och det vart ju som jag trodde och ville, så nu kan jag sluta tjata om det.
Känner mig lite halvseg nu, trots att jag sov ett par timmar på förmiddagen. Det har blivit många sena kvällar och tidiga morgonar? mornar? Äh skit samma, ni vet vad jag menar. Men jag har tagit igen det nu ganska bra idag. Är ganska nöjd ändå för tillfället och nästa helg ska vi på bröllop och helgen efter ska jag på middag med jobbet. Skulle inte tro att K läser det här, för han får inget veta... Annars är det den eviga längtan efter sommaren som hägrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0