Varmt!

Det har varit varmt i flera dagar, men igår kväll kom det världens skur. Idag är det så där... Måste köpa krukor till min plant eftersom mina gamla krukor har gått sönder. Förra veckan satte jag ut pelagoner utanför dörren. Det blåste lite men jag chansade ändå. Efter nån timme såg de konstiga ut och jag gick ut för att kolla. De hade gått av här och där och jag tänkte att så mycket blåser det väl ändå inte. Jag frågade W om han gjort nånting på blommorna och jodå han hade kört med sin gräsklippare på dom. Nu kan jag skratta åt det, men det gjorde jag INTE då kan jag säga...

Ihelgen har vi varit i stugan och pysslat på. Jag vill tapetsera i hallen här hemma, men det får vänta till hösten. Just nu längtar jag bara till Stockholmsresan. Det enda jag tänker på just nu =)

Kommentarer
Postat av: Cindy

Jaa ska bli jättekul när du kommer, får hitta på en massa skoj o träffa alla tjejerna... Nyss hemkommen från Kroatien var toppen, men solade ej så mycket , men fick färg ändå tur nog ha ha.... kram

2008-06-09 @ 13:54:16
Postat av: Leoparden

hahahahaaa fy fan vad bra, kört med gräsklipparen över dom =) så roligt!!

2008-06-09 @ 20:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0