Soligt

Idag har det varit riktigt fint väder, men jag har varit inne hela dagen och haft ganska tråkigt. Bättre har kvällen varit. Gick en promenad med S och hennes dotter M. Förstår inte allt hon säger, men kul har vi ändå. Hoppas att dom kommer bo kvar och inte flyttar till Stockholm som alla andra jag känner gör, men jag förstår att hon känner sig ensam här, när alla släktingar bor där nere.
Ska försöka lägga mig tidigt ikväll, har kommit en bra bit in i boken jag läser nu om Marilyn Manson. Känner att efter jag läste "Dirt" så blir jag inte brydd över nånting. Så nä, Manson kan inte chocka mig, fastän han gjort mycket mysko...

Kommentarer
Postat av: Cindy

Kan ju jag få låna den boken efter dig kanske och Dirt med, så får jag skicka dem med posten sen.... blivit en riktigt bokmal nu, läser ut bok efter bok , läste ut en nu på 300 sidor på knappt 2 dagar =)

2008-06-17 @ 13:07:44
Postat av: Smulan

Japp ska försöka komma ihåg att ta med dom

2008-06-17 @ 18:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0