Smulan sms:ar 118 100

En kul grej alla bloggare gör nu, tydligen. Men mig kommer de inte åt...

Fråga: Vem är Smulan?

Svar: 118100 tror Smulan är en myspysig katt som gillar att jaga gardintofsar och ligga och slappa i en fåtölj när dagen har varit hård.

Fråga: Vem är A****** G******** i Östersund? (Jag skrev namnet alltså)

Svar: 118100 tror att A****** G******** i Östersund är en pigg och skojfrisk kvinna i sina bästa år som tycker om italiensk mat, katter och att dansa! Hon har ett stort hjärta och skinande leende som kan lysa upp hela dagen!

Nja jag är varken en katt eller bryr mig så speciellt mycket om dom, eftersom jag är allergisk. Mat gillar jag allmänt och inte bara italienskt. Hade stämt bättre för några år sedan, när jag hade katt och var ute och dansade en del. Låter dessutom som att jag skulle vara en ensam gammal nucka, som skulle lägga upp sig för första bästa karl på GIII... (överanalysering). Ha ha kul var det iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0