Jibbits

W älskar sina nya skor och idag var vi till syrran och fick Jibbits. Jag kommer ihåg att jag i början tyckte att skorna var skitfula och skulle aldrig köpa några, men jag har faktist rosa på jobbet och jag skulle kanske kunna ha äkta i någon neutral färg annars. På barn är de så söta. Jag hade funderat på att köpa till barnen på Domus (fejk) för 100kr, men så var vi ju då på Dollarstore och där kostade de 20kr. Jag förstår att barn gillar dom. Lätta att ta på, roliga färger och kul att pimpa dom med Jibbits...

 

Kommentarer
Postat av: Leopadhonan her self

dom e sköna, och behändiga, men jag kommer aldrig sluta tycka att dom är fulaste skorna nånsin =)

2008-07-01 @ 23:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0