Godis...

...har jag inte ätit, men det var nära.
Skulle iväg och handla lite mjölk och grönsaker idag. Kom hem med både det ena och det andra. Köpte redan lördagsgodis fastän det bara är måndag. Så jag sa till J att han fick ta och gömma den. Just när jag skulle ta en smakbit, grabbade J tag i påsen och försvann. Så nu måste jag leta... he he näe då!

Gjorde en kycklingsallad till middag och nu är man härligt mätt. Får ont i magen av tung mat, som pasta och friterat t ex.
Jag kom att tänka på en ICA-reklam, då en röst säger: Tycker du också att det är svårt att äta grönsaker?
Ulf sitter med en morot i handen och stoppar in den i ögat... Den är så kul! Kunde inte hitta den på youtube. Det var Jånas som visade mig den tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0