Budskap

Har gjort inbetalningen på mina namnhalsband idag. 870kr. Det tar ett par veckor innan jag får dom.  Specialgjorda bara för mig. Hon fick lite extra jobb där =)

Jag gillar smycken med budskap. Jag hade ett halsband med texten Harmony, men eftersom det var silver, gav jag det till en kompis som just fått barn. Silver är fint men trivs inte i det och det blir bara missfärgat.
Kollade in på Kyss Johanna och såg en massa fint... bl a.

Think of a wonderful thougt

Karma

Men halsband behöver jag inte nu =) Får ju namnen på de som ligger mig varmast om hjärtat. Det om nåt, ger mig god karma...

Kommentarer
Postat av: Cindy

Kul o se hoppas du hunnit fått dem tills du kommer hit..kram

2008-06-25 @ 23:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0