Varmt

Det känns både som att det var igår jag kom hem från Stockholm och att det är evigheter sen jag var där. Jag har haft fullt upp hela tiden och ändå varit rastlös. Tänker ganska mycket nu. Nåt som bidrar till det är väl att jag börjar jobba snart igen...

Sånt jag gjort:
*Ätit middag i Grytan hos svärfar
*Varit i stugan och blivit brun äntligen
*Jobbat
*Fikat hos jobbarkompis som fyllde år
*Bjudit mor och far på fika här hemma
*Ätit på krogstråket

Jag tycker bara att jag gör något när jag får äta tydligen he he...

Idag har jag träffat Sarah och hennes två barn Sonny och Sherif. Vi åkte till Lillsjön och badade. Det var dom jag skulle träffa i Stockholm, men då var de så klart i Järpen och nu äntligen kunde vi träffas innan de åkte hem igen. Jag är så glad att ha fått träffa alla i sommar, men något olycklig för att det dröjer till nästa gång...
Iallafall lekte barnen bra ihop och jag och Sarah pratade om allt som hänt sen sist. W tjatade hela förmiddagen om att han skulle få träffa Sonny igen. Vart Sonny bodde o s v. Han kom ihåg sin kompis fastän det är ett år sedan de träffades sist.
Sarah är så fin, jag gillar hennes stil och tatueringar. Tror hon kommer bli världens bästa psykolog när hon är klar med utbildningen. Jag saknar henne så....

Kommentarer
Postat av: Cindy

Gahhhhh.... vi glömde fixa en blogg åt mig när du var här, men vet ändå inget bra namn vill ha nåt fyndigt passande vet ej vad typ glitterskatan ha ha ha....

2008-07-29 @ 13:21:23
Postat av: Anonym

ha ha det namnet var ju skitbra. Jag kan fixa en blogg åt dig ändå. Jag ska sätta in pengar på ditt konto. Visst har du kvar ditt gamla kontonummer, det är inte ändrat va?

2008-07-29 @ 19:38:06
Postat av: Cindy

Japp samma nummer på samma bank.Ha ha kanske det var gillar ju glittriga saker samma som skator gör(var nog en sån i mitt förra liv)

2008-07-29 @ 21:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0