Full fart

Idag har jag, W och lillan följt min mor och far på utflyckt till Moose Garden. Klappat älgar och fikat och köpt souvenir. Rätt kul med tama älgar. W har varit feg för djur förut och inte varit speciellt intresserad, men nu klappade han dom och var ganska tuff. Kul att han kan uppskatta nåt annat än bilar och spel, men sånt blev det av idag också. På eftermiddagen åkte jag, W och pappa till Multi Challenge. W åkte go cart, körde bilspel, bilbana och lekte i olika hoppborgar. Han ville inte därifrån. När vi skulle åka tyckte han att vi kunde åka och hämta honom senare. Han var arg i bilen hem och sa att dagen varit tråkig, men det gick över när han kom hem till kompisarna.

Nu är det en vecka kvar tills jag åker till Stockholm. Jag längtar så jag döööör.

Jag har blivit helt fast i det här med självkänsla. Självförtoende har man alltid vetat vad det är, men självkänsla har varit halvskumt. Nu läser jag allt om det och självförtroende kan stoppa sig själv i häcken, det är självkänsla som gäller. Jag ska skriva mer om det sen och alla näbbgäddor, bitterfittor/kukar kan ta sig i arslet. Här kommer jag och faktiskt, jag önskar er ett härligt liv trots allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0