Smycken

Glamour låg i brevlådan häromdan. Kul när det kommer en tidning, när man minst anar. Längst bak har de några sidor med reklam som jag brukar kolla in. Nu såg jag en annons som heter Pearlnet. Det fanns en del fint där.

 Armband

     Färgglada halsband.

 Nu hänger inte jag mobilen runt halsen, men om jag gjorde det skulle jag vilja ha det här.

   
De här eller nåt liknande vill jag ha, för det påminner mig om Cameron Diaz på denna bild....

 Jag gillar det för det känns som ganska oväntade smycken till den klänningen. Älskar lilafärgen.

Favoriten blir nog armbandet ändå.

Kommentarer
Postat av: s h o p a h o l i c m a m m a n

snygga smycken

2008-02-01 @ 22:49:16
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0