Jotex

Jag har inte fått nån katalog än, men det finns ju internet. Det är en del grejer jag vill ha, men vet inte riktigt om jag ska beställa nåt. Det är ganska fullt här hemma och mer grejer att flytta runt när man ska städa vill jag inte ha. Här är sånt jag gillar:

 De tre svarta värmeljushållarna, uppe till vänster.

 Takkrona. Gillar båda sorterna och både svart och vit. Vilken är snyggast och i vilket rum skulle du välja?

 Stora bilden längst upp gillar jag nästan allt på. Godisskålar och faten. Men jag har sånt och kan ju inte bara köpa för färgens skull.

Kommentarer
Postat av: saris

svart takkrona lätt.. i sovrummet.. eller varför inte på toan eller i hallen ;-)

2008-01-29 @ 23:17:19
Postat av: Smulan

Ja dom svarta är läckra. Jag gillar tanken på vit takkrona i en "walk in closet". Eller tänk dig en jättestor hall med trapp och allt och en jättestor takkrona. Som i amerikanska filmer. Just nu är jag lite inne på Deserate housewives inredning också. Speciellt deras hus är fina med verandor. Jag tycker modern design är snyggt, men gillar det ljusa hemtrevliga väldigt mycket

2008-01-30 @ 00:00:07
URL: http://smulanspassioner.blogg.se
Postat av: Linda

Jag måste säga att dom senaste åren har det bara varit skit i Jotexkatalogen. Otroligt fula pensionärsgardiner så det vore kul om dom har tagit sig i kragen.

2008-01-30 @ 06:48:35
URL: http://mittlivsomlinda.blogg.se
Postat av: Smulan

Linda: Jag håller fullständigt med. Gardinerna är fula, men man kan alltid hitta godbitar. T.o.m. i Cellbes ha ha

2008-01-30 @ 15:10:36
URL: http://smulanspassioner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0