Gynundersökning

Det är tur att man fött två barn, så man inte är så brydd av sig. Hade tid på sjukhuset idag. Gynavdelningen. Har lite trassel med p-pillrena, men de ville kolla upp så det inte var nåt allvarligare. När jag sitter och väntar så blir jag uppropt av en äldre karl och med sig har han en yngre kille. Läkaren frågar om det går bra att studenten är med. Ha ha, ja det går väl bra, tyckte jag. Efter lite frågor och info är det dax att visa. Jodå, killen skulle kolla han också. Så jag ligger där och dom pratar om hur det ser ut och så vidare. Trevligt! Det är inte varje dag man har två karlar som glor in i ******, som man nätt och jämt visar för nån.. Ja ja, det är tur man kan se på det med humor. Fick tips på vad jag skulle göra och gick sedan därifrån med ett skratt.

Kommentarer
Postat av: Leopardis u know me ba dude yeah wah

ÅÅÅÅÅÅÅÅ nej värsta scenariot.. ha ha.. hade du trimmat våfflan då eller låtit det växa ut som vanligt? haha. Fy fan vad skoj!

2008-01-28 @ 23:02:05
Postat av: Smulan

Nä otrimmat som f*n, men benen hade jag rakat iallafall, sånt glömmer jag också på vintern. Äsch skit samma dom har nog sett både det ena och det andra. Jag undrar nog mest vad de satt och diskuterade om sedan ha ha

2008-01-28 @ 23:57:47
URL: http://smulanspassioner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0