VM

Igår var vi på invigningen av VM i skidskytte. Det var inte lätt att hitta parkering och massvis med folk var det. Varken såg eller hörde så mycket, men men, vi var där iallafall. En plusgrad varmt, men kändes som minst tio minus, så det var ganska skönt att komma hem tidigt.

 Sahara Hotnights spelade.

   

Idag är J på Multi Challenge med jobbet och ikväll åker han in med W och kollar på nån skoteruppvisning. Så jag och lilla J stannar hemma och kollar på Melodifestivalen och käkar godis. Ja, jag iallafall, jag hoppas hon somnar tidigt. Känns härligt att få vara lite för sig själv nån gång också.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag var varken på invigningen igår, och kmr inte åka in på vm:et.. känns lite surt, men va fan!

2008-02-09 @ 15:20:30
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0