The Gay Family

Idag blev det en heldag på stan med hela familjen. T fick ny mössa, jacka och väst på Stadium. Skitsnyggt. Jag valde och hon tyckte det var fint. J betalade, he he. Sen åt vi på Lime. Lunch och fikabuffé. Innan vi åkte hem tog vi en sväng till Badhusparken, där var det homofest. Vi kollade på uppträdande, fick flaggor och mötte transor på vägen till bilen. En av transorna sa "Kolla en liten bög" om W, för han höll en flagga i handen... Ha, vi fick fem flaggor och det passade perfekt eftersom vi skulle titta på melodifestivalen på kvällen.
Ja, iallafall så skulle J bestämma middag och vad vart det då? Jo, pizza så klart. Vi har ätit för flera hundra idag. Huvvaligen!

Så här kul har vi på lördagskvällarna. Utklädda + gayflaggor = Melodifestival

Homohuliganer!

Kort sammanfattning av låtarna. Bra att Sanna kom med, men jag gillade Ola bäst. J gillade de två röda spermierna och de gick vidare, så jag antar att vi är ganska nöjda.
Nästa lördag kanske jag ska supa mig full, det är väl enda chansen att jag ska gilla låtar i stil med Sjögren och Kebabpizza och Brittababuschka....
Jacobs stege med er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0