Melodifestivalen

Ensam blev jag inte lång stund. J somnade kl 8 och J och W kom hem tio över 8. Ja ja, de hjälpte mig att äta upp godiset och det var bara bra. Hade nog mått ganska illa nu annars.
Ja, vad tyckte jag om Melodifestivalen då. Som vanligt var det bra artister med platta låtar. Till min stora glädje kom Amy med i finalen och till min stora fasa Sjögren. Snacka om att slicka röv på hela Europa. Pinsamt! Tantröstning på hög nivå. Och jag är inte där än, så det så =). Äsch, farbrorn är det inget större fel på, men låten. LÅTEN!
Michael Michailoff var bättre än väntat och jag trodde han skulle komma med. E-type & The Poodles var rätt okej, men kan bättre. Resten var utfyllnad. Jomenvisst, få se om jag ändrar mig när man hört låtarna några gånger... Melodifestivalen är ju inte riktigt min smak, men kul ändå.



Lottodragningen missade jag, så den är fortfarande orättad. Men varför bli glad nu när jag kan bli glad i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0