IQ

Gjorde ett IQ test på Facebook igår. Gick bra! 151 IQ poäng = Highly Gifted. Japp, det är jag det...
J gjorde testet två gånger och kom inte alls lika högt (och då är han väldigt smart han också). Ändå kläckte han ur sig "Jag fattar inte att du fick så bra." Ha ha ha ha efter sex år fattar han fortfarande noll. Ja, jag vet att han skämtade! Och ja, jag vet att jag inte utnyttjar min "intelligens", jag har en spärr nånstans och jag vet inte hur jag ska få bort den. Fick höra av en nära vän en gång "Du som är så smart, varför struntar du i det?" Jag kan sammanfatta det så här. Jag är lat och feg. Dessutom blir man mer omtyckt om man spelar lite korkad. Det är gulligt och så, lätt att tycka om. Och förbannat kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0