Igår

Orkade inte skriva nåt igår. Jobbade från kl 6-13 och sen var det födelsedagskalas. Systersonen fyllde 9år. Kvällen ägnades åt TV-tittning och massvis med godis. Blev nästan äcklad, proppade i oss i två omgångar.
Kollade såklart Melodifestivalen och de enda jag fastnade för var BWO och de gick ju vidare. Supergut! Ainbusk brukar jag gilla, de får till en del låter, men nu kände jag mest att jag hade kunnat gå ut i köket och tagit mig ett glas mjölk under tiden dom spelade. Synd.
Men bäst var ändå Björn. Ah, hahhaha!


Kommentarer
Postat av: Cindy

mmmm ha ha kul o läsa tänkte som mig, Bwo var bäst o jag gick o tog en fika när det var Ainbusk.... =)

2008-02-24 @ 20:26:07
Postat av: Smulan

Efter 24 år som kompisar blir det nog så... Roligt!

2008-03-01 @ 18:42:57
URL: http://smulanspassioner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0