Idag

Idag har W varit hos M. Dom börjar nog bli lite bästa kompisar tror jag. M är ett år äldre. När jag lämnat W, tog jag en långprommenad till IXO och Barnens Hus. Skulle köpa hjälm till J, men dom var slut. Så såg jag att de fått in pirat- och prinsessgrejer på IXO. Ja, vad bra! Jag ska köpa till W senare, han fyller snart år och jag kunde inte låta bli att köpa till J. Det är ett tag tills hon kan ha nån användning för det, men jag får stoppa undan så länge. Blir bra presenter längre fram...

image84

W ska få en likadan skål fast blå och så ska jag köpa två glas. Ett med prinsesskrona och ett med döskalle. Jag som inte ska köpa nåt. Det brukar hålla ett par dagar. SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0