Horslägga eller inte?

Blev lite brydd sist jag var ut på krogen. Endast jag och kanske två till hade handväska. Jag var tvungen att fråga mina kompisar varför de inte hade det och svaret var att "då kan man inte dansa som man vill". Det är ju sant. man kan inte vifta hur som helst och lämna den vill man inte heller. De tycket inte att man behövde några grejer. Jag skulle också vilja slippa väskan och jag har gjort det nån gång eller låtit en kompis ta mina saker. Pengarna har jag stoppat i BH:n. Men jag skulle inte vilja gå ut utan mobil, hårspray, läppklet och gaffel?. Iofs kan jag lämna in väskan i garderoben, då har jag det med mig, fast ändå inte. Hur gör ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0