Föräldrautbildning

På tisdag börjar jag gå en föräldrautbildning. Det ska bli intressant. Innan jag fick W bestämde jag, att när jag får barn, ska jag läsa en massa böcker om barnuppfostran osv. Tror ni det blev av. Nä skulle inte tro det. Nu bli det någon som förklarar och säkert har nåt bra upplägg, så det blir informativt och effektivt. Det här ingår i utbildningen.

Ömsesidig respekt - Gränsdragning
Emotionell coaching
Hur ska vi ge våra barn en god självkänsla och ett gott självförtroende?
Sömnens oerhörda betydelse
Hur kan vi som förälder göra för att hjälpa till i det förebyggande arbetet mot mobbing?
Kost ur ett pedagogiskt perspektiv

Bra baskunskaper som inte alltid är så lätta och självklara. Eller jo, för de som inte har barn, dom kan ju allt. Det är bra. Ha ha ja herre Gud och fru Gud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0