Lunch

Började dagen med en inte så nyttig frukost. Oboy och smörgås. Fixade yoghurt först, men den måste det ha varit fel på. Den smakade skumt, så den åker tillbaka på Willys. Sen blev det Center med päronsmak, mest för att jag känner mig less utan nån anledning, men snart ska jag ut och gå, så då kanske det blir bättre. Eller egentligen är det bättre nu. Kanske för att jag åt en så nyttig lunch. Kokade lax och grönsaker. Broccoli, morötter och blomkål. Kryddade med örtsalt och drack isvatten till. Har dragit mig för att äta så nyttigt, för jag har trott att det ska smaka skit. Ingen sås, kan det vara gott? Jodå det var över förväntan och det var inte alls torrt och tråkigt, så det blir definitivt fler gånger. Ikväll blir det Tacopaj med sallad och efter det lördagsgodis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0