Friday night

Japp, gårdagen var kul.. Tog bussen till L, efter lite småstök hemma. Barn vet att det är nåt på gång som inte hör till vanligheten. Då ska de t ex  vara svåra att hitta när de är ute, bajsar just när man ska gå, kan inte sova på vanliga sovtiden.... Mmmm förfesten var skoj, underbara tjejer. Mycket prat, mycket skratt och mycket tok. Hade velat ha lite av de kort som togs också, för jag hade så klart ingen kamera med mig. Tog taxi in på stan och gick på GIII eller vad det heter. Gamla Jurassic park, jag skriver gamla, för jag kunde inte se så många skräcködlor där. Tiden ändras. Kul att det var ett band där som spelade hård rockscovers. Jag och S var en sväng på The Rock också, eftersom jag aldrig varit där. Träffade bara på nån enstaka jag kände, men så är jag aldrig ut heller. Roligt var det och skönt med ett avbrott i vardagen.

Kvällens tråkiga: S blev av med pengarna, efter att hon glömde väskan på toan.
Kvällens förvirrade: 22-åringen som skulle ha bevis på att jag är 31. För i hans värld var jag och L tre år äldre än han, eh.. 
Kvällens hennetyckerjagomochjaghartydligenträffathenneförututanattkommaihågdet: C
Kvällens goa tjejer: S, L och S

Kommentarer
Postat av: Cindy

Hade varit kul att varit med men det gick inte.... kram

2008-04-27 @ 22:11:23
Postat av: Smulan

Ja du hade ju kunnat tagit tågbiljetten som vart över...

2008-04-28 @ 11:41:01
URL: http://smulanspassioner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0