Besök

Nu är pappa uppe och hälsar på. Kallar han morfar nu. Så igår kom mormor och morfar och hälsade på. Vad kul det är att få reda på att såna man känner sig ganska positivt inställd till, pratar skit om en. Visst finns det nåt negativt om alla, men att gräva efter småsaker är löjligt. Och vad har jag med deras gräl att göra. Nä jag sitter inte vid telefon och väntar att nån ska ringa hela dagarna. Våra telefoner funkar som skit så jag är inte lätt att få tag på och vad har W:s språkkunskaper med hela deras grej att göra. Pengar hit och dit, barnvakteri hit och dit. Bah! Den sortens avundsjuka förstår jag mig inte på. Jag har alltid unnat min familj det bästa och fått stå tillbaka, så när man väl vill nåt, är man gullebarn. Skulle dom säga det direkt till mig? Nä jag tror inte det...
Iallafall ville W följa med dom hem, så vi hamnade där allihop och när morfar tog av sig tröjan pekade W och utbrast: "Vilken TJOCK mage". Haha smidig kille. Väldigt klassiskt.. Det är väldigt mycket förklara och åter förklara  vad man kan och inte kan göra och säga nu.

 På kvällen var W bjuden på kalas hos E. Poppis kille, jag ser knappt skymten av han ibland och han är sugen att va med på allt också..

Kommentarer
Postat av: Leopardhonan

Hm nä det låter inte bra det där! dumpa dom s.k "vännerna" som är så....... Enda sättet- såna behöver man inte! kram!

2008-04-16 @ 13:36:11
Postat av: Cindy

Trist med någon som är så,svenska avundsjukan helt enkelt..... ha ha barn är alltid ärliga...=)

2008-04-17 @ 16:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0